• BRITEX - CZ, s.r.o. - servis mobilních telefonů, elektroniky - 1
  • BRITEX - CZ, s.r.o. - servis mobilních telefonů, elektroniky - 2
  • BRITEX - CZ, s.r.o. - servis mobilních telefonů, elektroniky - 3

Vážení zákazníci, informujeme Vás, že od 9.6.2024 již nebudeme poskytovat záruční servis pro přístroje značky OPPO.


Postup opravy a logistika



Postup opravy

  • Příjem zařízení do systému Britex po převzetí od kurýra
  • Posouzení zařízení proti popisu a dokumentaci dodaných zákazníkem
  • Ověření zařízení v kontrolních systémech výrobce
  • Diagnostika technického stavu zařízení a deklarovaných závad v souladu s požadavky výrobce, případně tovární nastavení (záleží na typu zjištěné vady)
  • Objednání ND, nejsou-li skladem
  • Samotná oprava zařízení (případně se zálohou dat, požaduje-li zákazník a lze-li provést)
  • Výstupní diagnostika zařízení v souladu s požadavky výrobce
  • Kompletace zařízení, včetně dokumentů a příslušenství dodaných zákazníkem. 
  • Přiložení servisního protokolu
  • Zabalení zařízení a předání ke zpětnému dodání zákazníkovi

 


 

Logistika

  • Vyzvednutí zakázky u zákazníka na základě požadavku z webu
  • Vyzvednutí zakázky u zákazníka na základě dohodnutých pravidelných svozů
  • Zaslání zakázky zákazníkem přímo na servisní centrum
  • Ve všech případech svozu musí být zakázka řádně zabalena a obsahovat popis závady
  • Proběhne záruční / nezáruční oprava (na základě odsouhlasení předem zaslaného CN). Veškeré neshody stavu zařízení oproti popisu, dodanému zákazníkem, jsou vždy konzultovány před zahájením opravy
  • Podle výsledku opravy odeslání opraveného zařízení zpět zákazníkovi
  • Přímo
  • Přímo s následnou fakturací (nezáruční oprava)
  • Přímo na dobírku (nezáruční oprava)
  • V případě opravy, kdy je výsledkem návrh na odstup od kupní smlouvy, uložení zařízení ve skladech Britex a následné odeslání zařízení k posouzení výrobci v dávkách, podle jeho pokynu